2012. június 20., szerda

Chapter 10th - The first kiss


- Akkor itt lennénk? – Kérdezte Jace. Hangjában mintha némi csalódást véltem volna felfedezni.
- Igen. Ígérd meg, hogy majd meglátogatsz! – Kértem a bejárati ajtónk előtt állva.
- Nagyon szeretnéd? – Kérdezte közelebb húzva magához. Zavartan bólintottam. - Rendben.
A következő pillanatban ajka az enyémhez ért. Nem tudtam hova tenni a dolgot, mert ez tetszett nekem. Nem tudom, miért, de jó volt.
Karjaimat a nyaka köré fontam, és közelebb húztam magamhoz. Sejtettem, ez nem helyes, de ezt akartam. És az akaratomat nem igazán tudom befolyásolni. Főleg, ha nem akarom.
Nem volt hosszú a csók, ám nekem mégis végtelennek tűnt. Bár folytatódott volna még!
- Ezt neked adom. – Levette a gyűrűt az ujjáról, majd az enyémre húzta. – Ebből tudni fogod, hogy még visszajövök.
- Jace… Ezt nem fogadhatom el… - Ellenkeztem, mire ő újra megcsókolt.
- Dehogynem. Hamarosan találkozunk. – Széles mosollyal hátrébb lépett, majd lement a lépcsőn.
Kezemet a kilincsre tettem, és lenyomtam. Ahogy beléptem a lakásba, meglepődtem. Üres volt. Sehol egy bútor. Mi történhetett itt?
- Anya…? – Kérdeztem bizonytalanul, viszont tisztában voltam vele, hogy nincs itthon. Már a klinikán is volt egy előérzetem... Kérdésemre válasz nem érkezett.
A mellett az ajtó mellett haladtam el, ahol valaha a konyha volt, amikor valaki rám vetette magát. Szorításában kapálóztam, és sikoltoztam.
- Még egy sikoltás, és halott vagy. – A torkom elé valamilyen éles tárgyat csúsztatott. Erre elhallgattam, de a kapálózást nem hagytam abba. – Édesanyádat pedig elrabolták…
Az ismeretlen lelökött a földre, és a derekamra ült. Megragadta a felsőm – Jace felsőjének - szélét, és szó szerint letépte rólam.
- Hagyj békén! – Kiáltottam, miközben mindkét kezemet lefogta.
- Ez nem így működik… - Ismerős volt a hangja, de nem tudtam honnan, a sötétben pedig nem láttam az arcát.
- Mit akarsz tőlem? – Kérdeztem.
- Azt, amit a múltkor is… - Válaszolta sejtelmesen.
Felismertem. Ő volt az, akivel a bárban találkoztam. Ám akkor sem ismertem. Ő volt az, aki… Ő erőszakolt meg. Egyre jobban próbáltam szabadulni a szorításából.
Az idegen épp készült a nadrágot is levenni rólam, amikor valaki hirtelen lerángatta rólam. Én abban a pillanatban a karjaimat magam köré fonva a falhoz húzódtam.

1 megjegyzés:

  1. Ó, jajj! Pedig olyan jól kezdődött...! Sőt, mi az hogy :D Jaceszel csókolózni? Több mint jó, hm? Mármint, ha mögé képzeled azt a bizonyos arcot... :D

    Nem is szövöm tovább a gondolatmenetet, jesszus, mi lenne még belőle :D

    Húha, de a vége... jajj! Mi lesz még itt, Petri?
    Kíváncsian várom a folytatást!

    soksoksoksok ihletet! :)
    cs.

    VálaszTörlés