2012. június 23., szombat

Chapter 12th - Temptation


„Lassan kezdtem magamhoz térni. Egy sötét szobában feküdtem. Mikor megpróbáltam felkelni az ágyról, döbbenten vettem észre, hozzá vagyok kötözve.
Elkezdtem rángatni a karjaimat, de nem tudtam kiszabadulni, olyan erős volt a kötél. Egy ideje már így vergődtem itt, amikor az idegen egy zseblámpával a kezében belépett egy ajtón.
A lámpa fénye valósággal elvakított. Összeszorítottam a szemeimet, mire egy kattanás, majd egy kisebb koppanás hallatszott.
Mikor kinyitottam a szemem, az ismeretlen a derekamra ült, és erőszakosan megcsókolt. Hiába próbáltam ellenállni, nem tudtam, mert mozgásra is alig voltam képes.
Az ismeretlen gyakorlatilag letépte a rólam a ruháimat, miközben én sikoltozva próbáltam tőle menekülni. Ő csak nevetett rajtam.”

- Jace! – Riadtam fel kiáltva. Miközben aludtam, eszembe jutott, mit is tett velem az ismeretlen. Be kellett ismernem, féltem. Nagyon.
A fiú karjai szorosan fonódtak körém, mintha meg akarna védeni. Fejemet a mellkasára hajtottam, mialatt zihálva vettem a levegőt.
- Nyugodj meg! – Súgta a fülembe. – Nem lesz semmi baj. Megígérem, vigyázok rád.
- Köszönöm, Jace. – Emeltem fel a fejem. Csak ekkor vettem észre, már világos van. – Örülök, hogy itt vagy velem. Hálás vagyok neked. Mindenért.
- Ugyan… - Rázta meg a fejét, miközben keze végigsimított a hátamon. – Nem kell megköszönnöd semmit sem…
- De igen, Jace. – Válaszoltam félbeszakítva őt. – Sok mindent köszönhetek neked. Nem is sejted…
Valójában ez így is volt. Éreztem, igazat ad nekem, de ettől függetlenül szeretett volna ellent mondani nekem.
- Szeretnél reggelizni? – Érdeklődött kedvesen, elterelve a témát. Én csak bólintottam.
Mikor felállt, én is felpattantam, azonban megszédültem, és majdnem elestem. Jace gyors volt, és elkapott.
- Óvatosan! – Kérte. Arca nagyon közel volt az enyémhez. Esküszöm, ha nem húzódunk el egyszerre, akkor megcsókolom.
Ezután Jace a reggelit készítette, én pedig lezuhanyoztam, és felvettem azt az inget, amelyiket Jace szekrényéből tulajdonítottam el. Hamarosan be kell szereznem pár ruhát, mert ugye amik otthon voltak, azok eltűntek.
- Megkérdezhetem, mit álmodtál? – Kérdezte Jace, mikor leültem a konyhában az asztalhoz.

1 megjegyzés:

  1. Erre vártam :D Hah :) Hú, de jól esett végre olvasnom téged :) Tegnap is egész este visszajártam ide, hátha közben felkerült :D

    Most már nagyon várom, hogy történjen valami :) olyan érzésem van, mintha szándékosan húznád az időt... nagyon kíváncsi vagyok, hogy fogod folytatni! :) Most biztosan valami nagy dolog jön... vagy valami kicsi, aminek később nagy jelentősége lesz :D

    Na mindegy, nem fejtegetlek, mert az sem biztos, hogy még csak megközelítem, az igazságot :)

    várom a kövit, kedves őrangyalom, aki tegnap elballagott :D

    cs

    VálaszTörlés