2012. június 23., szombat

Chapter 13th - Statement


- Persze. – Mondtam ki nagy nehezen, majd némi habozás után belevágtam. – Ez inkább egy emlék volt, mint egy álom… Az volt, aki… Aki…
Tenyerembe temettem az arcomat, miközben elsírtam magam. Még mindig szörnyű volt a történtekre gondolni.
- Aki megerőszakolt. – Nyögtem ki végül.
Jace mellém ült. Egyik kezét a vállamra tette, míg a másikkal az arcomat maga felé fordította, és letörölte a rajta végigguruló könnycseppeket.
- Egy sötét szobában voltam az ágyhoz kötözve… - Annak ellenére, hogy nem akartam, lehunytam a szemem.
- Nem muszáj folytatnod… - Szólt közbe Jace, mire leintettem.
- Jace, mi volt rajtam, amikor megtaláltál? – Kérdeztem visszagondolva egy-két hiányzó részletre.
Egy pillanatra elgondolkozott. Nem is azon, amit kérdeztem, hanem azon, mondja-e el. Felpattantak a szemeim, amikor nem kaptam azonnal választ. Tudatában voltam, kemény lesz az igazság, ám éreztem el bírom viselni, akármilyen szörnyű is.
- Semmi. – Mondta ki végül nagyot sóhajtva, lehajtva a fejét. – Csak egy lepedő volt úgy, ahogy köréd tekerve… - Láttam, nehezére esett elmondani, ám megtette, és az egy kissé vígasztalt, hogy nem próbálta meg szépíteni.
Hálásan bólintottam, majd nekiálltunk a reggelinek.
Egész idő alatt magamon éreztem Jace pillantását. Nem tudtam eldönteni, miért néz egyszerre kíváncsian és vágyakozón. Végül sikerült meggyőznöm magam, csak képzelődök.
Mikor végeztünk, segítettem Jace-nek elmosogatni, majd a fiú hirtelen derékon kapott, és feltett a konyhapultra.
Szorosan simultunk egymáshoz, miközben ajka lassan közeledett az enyém felé. Karjaimat a nyaka köré fontam, míg ő erősen tartott egyhelyben a derekamnál fogva.
Csókja forrón égetett. Követelőző, ugyanakkor szenvedélyes is volt. Miközben végigcsókolta a nyakamat, egyik keze feljebb csúszott, és kigombolta az ing legfelső három gombját.
Mielőtt folytathatta volna, valaki benyitott a lakásba. Jace gyorsan visszagombolta az inget, majd leemelt a pultról.
- Jace, megtaláltam, amiket kértél! – Kiabálta a női hang.
Összerezzentem, amikor meghallottam a hangját. Túl ismerős volt. És én pontosan tudtam, honnan ismerem…

1 megjegyzés:

  1. Ki ez a nő, hm? Petri!! Ki ez?? :D Oké, bevallom, van tippem, na de nem szeretnék előre rohanni.

    Kicsit mérges vagyok Maykára. Hogy adhatja magát oda ilyen könnyen Jacnek közvetlenül az után, hogy megerőszakolták? Oké, értem, hős megmentő, kedves, aranyos, de szerintem én már a gondolatba is beleőrültem volna, hát még ha egy szerelem (vagy nem is tudom, hisz egyszer sem mondják ki a szót)be is kavar... :(

    Kíváncsi vagyok a folytatásra, bár nem tudom, a következő egy hónapban miképp jutok nethez, de majd meglátjuk :)

    Sok sok ihletet kívánok :)puszi :)
    cs

    VálaszTörlés