2012. június 24., vasárnap

Chapter 14th - Dismay


Még feleszmélni sem volt időm abból, amit az előbb Jace-szel csináltunk. Én akartam ezt? Még ha akartam is volna Jace-t, még akkor sem így. Elvégre most erőszakoltak meg… És ez így nem fog menni nekem…
Mikor elhatároztam, hogy ezt még meg fogom beszélni Jace-szel, megláttam, ki jött Jace-hez.
- Te szent Isten! – Ámult el a lány, amikor belépett a konyhaajtón. A szatyrok, amik a kezében voltak, most a földre estek. – Jól vagy?
Ez ugyanaz a lány volt, aki megpróbált figyelmeztetni, csak én nem vettem észre. Ő meg sem próbálta elrejteni az arcán tükröződő megdöbbenést. Tornacipő, farmer és egy fehér, gyűrött póló volt rajta. Láttam, ahogy pillantása végigsiklik Jace-en, rajtam, majd átgondol egy-két dolgot.
- I-Igen. – Dadogtam.
- Ismeritek egymást? – Kérdezte Jace.
- Nem. – Suttogtam, míg lehunytam a szemem, és abban reménykedtem, ez csak egy rossz álom.
A lány közelebb lépett, és a kezét nyújtotta felém, miután kinyitottam a szemem.
- Melissa Collins vagyok. Annyira sajnálom, ami veled történt. – Mondta megbánóan, miközben megráztam a kezét.
- Mayka Fray. – Sikerült kimondanom.
- Tudod, az a férfi engem is kényszerített… - Rázta meg a fejét. – Kérlek, ne haragudj rám! Az övé a hely, és ha kirúg, nem fogok máshol munkát kapni a múltam miatt…
- Nem haragszom rád. – Jelentettem ki. És ez igaz is volt. - Melissa, ki az a férfi? – Kérdeztem.
- Kérlek, szólíts Lisának. És az a férfi… - Vett egy mély levegőt. – Nos… Sajnos fogalmam sincs. Mindig hamis papírjai vannak…
Bólintottam, majd elgondolkoztam. Lisara egyszerűen nem lehetett haragudni. Olyan aranyos és kedves volt… És ahogyan beszélt… Szerintem senki nem volt képes haragudni rá. A következő pillanatban Lisa arrébb söpörte a szemébe lógó haját, és így megláthattam egy friss sebet a homloka jobb oldalán.
- Tőle szerezted? – Kérdeztem bizonytalanul.
- Igen. – Hajtotta le a fejét. – Néha engem is le szokott fektetni, de tegnap ideges volt valami miatt, így a szokásosnál is durvább volt. Ezt is akkor szereztem. De ez nem olyan fontos… - Hadarta.
- Sajnálom. – Mondtam halkan, tapintatlanságomra utalva.
- Semmi baj. Különben is… Már megszoktam a durvaságát…
Igaz, nem vagyok jós, vagy jövőbelátó, de éreztem, hogy ezzel a lánnyal egyszer még nagyon jó barátnők leszünk. Magam sem tudom, miért vélekedtem így. Egyszerűen csak tudtam…

1 megjegyzés:

  1. Petri! :D Ez a kedvenc fejezetem eddig az összes közül! :D De tényleg. Ez lett eddig a legeslegeslegjobb! :) Imádtam. Olyan kis könnyed, és fuh! És azt hiszem, ez a Lisa lesz a kedvenc karakterem. Piszkos múlt ide vagy oda... :)

    Most már egyre kíváncsibban várom a folytatást! :)soksok ihletet! :)
    cs

    VálaszTörlés