2012. június 25., hétfő

Chapter 15th - I have to say


Délután Lisának el kellett mennie valahova egy kis időre, így kettesben maradtam Jace-szel. Egyfolytában azon agyaltam, vajon hogy mondjam el neki, amit akarok.
Mondjuk: Jace, tudom, mit szerettél volna reggel…
Nem. Ez így nem jó. Valahogy nem voltam képes összeszedni a gondolataimat. Hogyan kéne elmondanom neki mindazt, hogy nem úgy akarok vele lenni, hogy most nem menne ez a kapcsolat, hogy előbb még jobban túl kéne tennem a magam az eddig történteken…? Hogy közöljem vele úgy, hogy ne bántsam meg?
De ami még ennél is fontosabb szempont… Hogy tudja, szívesen járnék vele, csak nem most. El kell ismernem, nekem tetszett Jace, de még nem voltam biztos ebben az egészben. Mert olyan hirtelen jött…
- Jace… - Szólítottam meg az épp az ablakon kinéző fiút, mikor elhatároztam, megpróbálom elmondani neki mindezt.
- Igen? – Fordult meg egyből, mint aki minden kívánságát lesi a másiknak, és bármit hajlandó megtenni érte.
- Arról lenne szó, hogy… - Kezdtem bele a földet fixírozva, az ajtófélfának támaszkodva. – Nos… Nem is tudom, hogyan szeretném elmondani…
- Mi a baj? – Érdeklődött egy lépést téve felém. Nekem elszorult a torkom egy pillanatra. Biztosan ezt akarom?
- Csak nem szeretnélek megbántani, mert te olyan rendes vagy, meg minden… - Vettem egy mély levegőt. Magamon éreztem Jace döbbent tekintetét. – Szóval… Reggel a konyhában… Tudnod kell, én is akarlak téged, de… Még nem, és nem így. Még nem teljesen vagyok túl a történteken, és… Nem menne, Jace. Még nem vagyok rá képes… Kell egy kis idő…
Miután befejeztem az érdekesre sikeredett mondanivalómat, a csend túl hosszúra nyúlt kettőnk között. Félve pillantottam fel a fiúra, mert azt hittem, tényleg sikerült megbántanom. Jace elgondolkozva nézett rám.
- Azt hiszem, értelek. – Mondta végül.
- Tényleg? – Kérdeztem meglepődve, ugyanakkor reménykedve.
- Igen. – Bólintott, majd elém lépett, és magához ölelt. – Nem szeretnélek kellemetlen helyzetbe hozni téged. Ha mégis megtenném, kérlek, szólj!
- Öhm… Oké. – Mondtam beszívva Jace illatát. – Nagyon haragszol rám?
- Egyáltalán nem haragszom. – Válaszolt habozás nélkül. Hangján éreztem, mennyire komolyan gondol minden egyes kiejtett szót.
- Köszönöm, Jace. – Mondtam hálásan, boldogan.
- Mayka, tőlem pedig annyi időt kapsz, amennyit csak szeretnél. – Súgta a fülembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése