2012. június 26., kedd

Chapter 16th - Remembrance


„- Engedj el! – Mondtam sokadszorra az ismeretlennek. – Kérlek!
- Hova mennél? – Érdeklődött, miközben újra megcsókolt. – Bár nem is engednélek el…
- Miért csinálod ezt velem? – Sírtam.
- Az hadd legyen mindegy…! - Oldozta el a köteleket, amik az ágyhoz láncoltak.
Ekkor megpróbáltam lelökni magamról a fiút, ám ő egy könnyed mozdulattal lefogta a kezeimet. A következő pillanatban pedig hatalmasat csattant, amint arcon ütött engem.
- Miért? – Erősködtem.
- Túl sokat kérdezel… - Állapította meg egy újabb pofon kíséretében.”

Annyira forgolódtam, míg aludtam, hogy amikor felébredtem, az ágy szélén feküdtem, majd leestem. Éreztem, eközben beverem a fejem az éjjeliszekrény sarkába.
Te, jó ég! Hogy lehetek ennyire béna? Vagy inkább ilyen szerencsétlen? Esetleg mindkettő.
Lassan feltápászkodtam, és felvettem a saját ruháimat. Egy farmert és egy fekete ujjatlant. És bizony ám! A saját ruháimat…
Tegnap a Lisánál lévő szatyrokban az én cuccaim voltak. Elképzelni nem tudtam, hogyan találta meg őket… Vagy honnan tudta, ezek az enyémek? Jace csak annyit mondott, megmondta Lisának, hol lakok, és megkérte, nézzen körül arrafelé.
Ha őszinte akartam lenni magamhoz, be kellett vallanom, ez mögött a dolog mögött több van, mint amennyit elárulnak nekem belőle.
Tegnap annak a képe sem állt egészen össze, honnan ismeri egymást Jace és Lisa. Úgy tűnik, csak aludnom kellett rá egyet… Jace állítása szerint, megmondtam neki, hol volt a buli, amire a barátaimmal mentem, és ott találkozott Lisával.
Mondjuk ez hihető is lett volna, ha emlékeztem volna rá, hogy én ezt tényleg elmondtam Jace-nek… Azonban végül annyiban hagytam a dolgot.
- Jó reggelt, Lisa! – Köszöntem a lánynak, amikor kiértem a konyhába. Ő is mosolyogva üdvözölt engem.
Készítettem egy bögre teát, majd leültem az asztalhoz Lisával szembe.
- Jace hol van? – Érdeklődtem. Legbelül éreztem, ezt nem csak úgy kérdezem, hanem valójában nagyon is érdekel engem Jace.
- Bement a városba. – Nézett fel az újságból, melynek címlapján egy eltűnt nő fényképét véltem felfedezni. – Azt hiszem, boltba…
Ha folytatta is, amit mondott, akkor én azt már nem hallottam. Túlságosan lekötöttek a címlapon lévő nőnek – vagy inkább még lánynak - az ismerős vonásai. A barátnőm, Sheila volt az…

1 megjegyzés:

  1. Azta, Petri! Most egybe olvastam az előzőt és ezt a fejezetet...imádtam! Ha van egy kis beleszólásom, szerintem ha inkább ritkábban, de többet kapnánk, az nagyon klassz lenne... nem volt olyan hamar vége...

    Olyan jó! :) És mindig egy kicsivel inkább tetszik :D Gondolom, mert egyre inkább ismerem a történetet :)

    Nagyon várom a folytatást, kíváncsi vagyok már nagyon :D
    puszi! :)
    cs

    VálaszTörlés