2012. június 29., péntek

Chapter 17th - Sheila


- Hé, Mayka! – Hallottam Lisa hangját. – Mi a baj?
Kérdésére nem tudtam válaszolni, olyan gyorsan kattogott az agyam. Csak a képre mutattam, ami az újságon volt. Lisa felemelte, hogy jobban szemügyre vehesse a képet, és az alatta lévő szöveget.
- Sheila Morrison szombat éjszaka tűnt el. Azóta senki sem látta. A rendőrségnek még azt sem sikerült kiderítenie, hogy hol volt, vagy kikkel. Ha bárki látta, vagy tud valamit Sheila Morrisonról, kérjük, jelezze a rendőrségnek… - Olvasta hangosan Lisa.
Sejtettem… Ám sokkal inkább tudtam, mi történhetett. A kirakósnak szinte az összes darabkája kezdett összeállni egy egésszé.
Az a fiú, akivel Sheila csókolózott… Száz százalék, hogy ő rabolta el. De miért?
- Mayka, nézz rám! – Kérte egy bársonyos hang. Úgy hallatszott, már nem először kéri ezt tőlem.
- Jace! – Fogtam meg a fiú kezét, és magam után húztam kifelé a lakásból. – El kell mennünk a rendőrségre…

- Ha jól értem, azt állítja, hogy Sheila Morrison magával és a barátaikkal volt szombat éjszaka egy New York-i buliban. – Mondta az egyik rendőr, akiről első ránézésre is meg lehetett állapítani, mennyire ambiciózus személyiség.
- Igen. – Válaszoltam.
- És maga szerint az a fiú vitte el magával, akivel maga látta… - Folytatta, miközben rám nézett kék szemeivel, és egyik kezével hátrasimította túl hosszúra nőtt barna haját.
Jace mellettem ült, és biztatóan megszorította a kezem. Tudtam, arra akar bátorítani, hogy a rendőröknek is mondjam el, amit neki mondtam idefelé jövet az autóban. Nem voltam benne biztos, ez egy jó ötlet. Mi van, ha tévedek? És ha Sheila csak megszökött, és nem rabolták el? Nem tudom… Lehet, tényleg el kéne mondanom mindent…
Szívesen kikértem volna Lisa véleményét is, ám ő most nem volt itt, mert úgy gondolták Jace-szel, nem lenne jó ötlet, ha ő is velünk jönne a rendőrségre. Leginkább a múltja miatt. És az miatt is, amit most tesz… Hogy olyan lányokat drogoz be egy fiú kérésére, akit az a fiú kiszemel. Miután a lányok megkapták a drogot, ez a férfi azt csinálhat velük, amit akar. Például azt is, amit velem tett…
- Mit gondol, hova vihette? – Kérdezte a másik rendőr, aki szintén benn volt a „kihallgatáson”.
- Fogalmam sincs. – Vettem egy mély levegőt. – Még soha életemben nem láttam, és leírni se tudnám, mert messze volt tőlem, és sötét volt. És…
Itt megakadtam egy pillanatra. Jace-re néztem, aki ismét megszorította a kezem, és bólintott.
- Szerintem az vitte el, aki engem is megerőszakolt… - Mondtam ki végül lehajtott fejjel.

1 megjegyzés: