2012. június 29., péntek

Chapter 18th - Dead?


A rendőrségen még megemlítettük a teljesen kipakolt lakást is. Erre csak azt mondták, utánajárnak a dolgoknak, én pedig menjek el édesanyámhoz. Ám én szóltam nekik, hogy édesanyám sincs sehol.
Megkérdezték, hol tudok majd aludni, vannak-e ismerőseim, vagy rokonaim, akikhez mehetek. Mikor azt mondtam, nincs senkim, Jace közbevetette, hogy nála nyugodtan maradhatok, ameddig csak akarok. Elfogadtam az ajánlatát, így mondtuk a rendőröknek, hogyha keresnek, Jace-nél megtalálnak.
Miután végeztünk a rendőrségen, megkértem Jace-t, vigyen el anyu munkahelyére, hátha ott megtaláljuk. Amíg a kocsiban ültünk, én folyamatosan Jace-t néztem.
Nem tudtam elképzelni, hogy lehet valaki ennyire rendes és segítőkész. Meg úgy egyáltalán… Még soha nem találkoztam hozzá foghatóval. És igen, megint az a fránya de… Éreztem titkol valamit. Valamit, ami nagyon fontos neki, de nem mondhatja el senkinek. Sejtésem volt, viszont még nem akartam elkiabálni magam, így csendben maradtam.
- Köszönöm, Jace, hogy nálad lehetek. – Mondtam végül a fiúnak. – Nagyon rendes vagy.
- Ugyan… - Rázta meg a fejét. – Semmiség az egész… Örülök, hogy még egy ideig velem leszel…

Anyu főnökének az ajtaján kopogtam. Mivel nem jött válasz, ismét kopogtam. Kezemet a kilincsre tettem, és benyitottam. Nem tudtam elképzelni, hogy nincs itt, elvégre ez a férfi éjjel-nappal dolgozik. A munkájának él, és anyutól is ezt várja el.
A szobában sötétség uralkodott, amikor beléptem Jace-szel. Pedig itt mindig olyan világosság szokott lenni… Elvégre anya főnöke gyakorlatilag itt él…
A falon tapogatózva sikerült megtalálnom a villanykapcsolót, majd felkattintottam. A sötétítőfüggönyök be voltak húzva a hatalmas üvegablakok előtt, így sem a fény nem jutott be, sem mi nem láttunk ki. A szoba egyik felében állt az íróasztal. Üresen.
Ez megdöbbentett, mert máskor hatalmas halomban álltak rajta a különböző papírok az újabbnál-újabb megbízásokkal.
A mellette lévő szemetes teljesen megtelt papírgalacsinokkal, valamint a könyvespolcok, amik mindig roskadozni szoktak a ritkábbnál-ritkább könyvektől, most üresen álltak. A dívány, ami eddig hófehér volt, most élénkvörös foltok tarkították. Ezek a foltok a világos faburkolatú padlón folytatódtak a szomszédos szobába vezető ajtóig.
Egyértelműen megállapítottam, ez vér. És biztosra vettem, hogy anya főnökének a vére. Gyorsan nyitottunk be a másik szobának az ajtaján, ahol már sokkal világosabb volt. Először még elvakított a hirtelen jött, sokkal világosabb fény, ám lassan kezdett hozzászokni a szemem.
Ez után csak azt vettek észre, hogy Jace karjai szorosan fonódnak körém, és tartanak vissza. A sikoltás valahol a torkomon akadt, és egy hang sem jött ki a számon.

2 megjegyzés:

  1. Nos, elolvastam a történetet - mind a 18 fejezetet. Be kell vallanom, érdekesnek találom a regényt. A fejezetek egyperces novellákként sorakoznak fel, ami igazán könnyed és kellemes megoldása a történetvezetésnek. Rövid ám tartalmas részek fogadnak minket, szerintem ez kifogásolhatatlan. Ehhez viszont párosul az izgalom és élvezet túlhajszolása, ami alapvetően irreálissá teszi. Persze neked nem feladatod reális világot ábrázolnod, szóval ezzel nem ért kritika.
    Tényleg kellemes, ahogyan csavarod a sztorit, a lényegre törő fogalmazás pont passzol hozzá.
    A bejegyzésekben hagyományként építesz be képeket, amik szerintem megadják az ember kedvét.
    Nem csúszik ki a kezedből a történet, szépen kötöd a fejezeteket, szerintem ez egyértelemű...

    DE!
    Szerintem a fejezetekre találj valami más megoldást. Ez így a fejléc alatt kicsit ordenáré. Elrontja az összhangot, az amúgy harmonikus kinézeten ront. Akár az Oldalak, Történet, Szereplők rész alá mehetne egy Fejezetek, amely bejegyzésbe belinkeled az eddigieket. Átláthatóbb lenne, és esztétikusabb megoldás.

    Örülök, hogy a blogra találtam, egy élmény volt. Igyekszem nyomon követni a következő fejezeteket is...
    Sok sikert, drága, csak így tovább!

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  2. Ó, te jó isten! Húha, basszus gyilkosságra azért nem számítottam! Már pedig gyilkosság, ugye? Mindegy, a lényeg, hogy nagyon durva volt ez a vég. Az anyját, Petri! Megborzongtam. Most nagyon olvasnám tovább...

    Nagyon várom a következőt, most aztán tényleg! Soksoksok ihletet és kellemes pihenést :)

    cs

    VálaszTörlés