2012. augusztus 2., csütörtök

Chapter 52nd - Injuries


Már teljesen besötétedett, mikor előbújtam a rejtekhelyemről, ami egy kidőlt, mohás fa törzse mögött volt. Feltápászkodtam a nedves földről, és elindultam arrafelé, ahol Tinát hagytam. Útközben újra át kellett vágnom a patakon, amitől ismét teljesen vizesek lettek a ruháim, és már így is hideg volt idekint. Ha még a szél is fújt volna, biztosan jégkockává fagyok…
Miközben Tina felé futottam, eszembe jutott, hogy a férfi majdnem meglátott, amikor mellettem haladt el, ám szerencsére egy, a másik oldalán elfutó őz megzavarta, én pedig ez idő alatt el tudtam bújni úgy, hogy nem vett észre.
- Tina! Előjöhetsz. – Súgtam a lánynak, mikor odaértem a sziklákhoz. Tina még mindig könnyes szemekkel, lassan előmászott a fatörzsek mögül.
- Azt hittem meghaltál. – Ismerte be a lány. – Hallottam, hogy többször is lő, azután pedig itt ment el előttem… És olyan közel volt…
- Semmi baj, Tina. Nincs semmi bajom. – Próbáltam megnyugtatni.
- Bocs, de ezt nem hiszem el. Az arcod és a karjaid tele vannak vágásokkal, amik még mindig véreznek… - Ellenkezett.
- És te? – Kérdeztem, miközben a felé a kis patak felé támogattam, amin ma már kétszer átgázoltam. – Meglőtték a lábad… Neked sokkal rosszabb… - Ezzel az érvemmel már nem szállt vitába.
Leültettem Tinát egy nagyobb, laposabb kőre a patak mellett. Mivel rajtam az ingem alatt volt még egy póló is, levettem az inget, és azzal kezdtem el megtisztítani Tina sebének környékét.
- Köszönöm, Mayka. – Mondta Tina, miközben próbálta visszatartani feltörni készülő könnyeit és sikolyát. – Hálás vagyok neked.
- Ugyan… - Ráztam meg a fejem. – Te is megtetted volna…
- Az ablak kitörésében nem vagyok biztos… - Nevetett. – Még mindig nem értem, hogy volt hozzá bátorságod…
- Én sem tudom… - Ekkor vettem csak észre, hogy Tinának nagy mázlija volt. A golyó a vádlija szélénél érkezett a lány lábába, pár centivel arrébb, elöl pedig távozott. Szerencséje volt, hogy csontot nem ért. Mikor ezt vele is közöltem, ő is megkönnyebbült. Az ingemet kötés gyanánt Tina lába köré kötöttem valahogy.
Ezután felsegítettem a lányt, egyik karját a vállamra húztam, és megfogtam a kezét, a másik karomat pedig a derekára tettem. Így indultunk el.
- És a te sérüléseid? – Kérdezte.
- Ne foglalkozz vele! – Mondtam. – Nem lesz semmi bajom. Most az a lényeg, hogy eljussunk egy kórházba. Gondolom, nincs telefonod… - Megrázta a fejét. – Bár itt térerő sem lenne…

2 megjegyzés:

  1. Ez egy nyugodt rész volt, igazából. Igen, túlélte, igen szerencséjük volt... De ezen kívül most nem tudtunk meg többet. Pont ezért várom a következőt, mert nem tudom arra mit tervezel. Lehet talán ez egy vihar előtti csend volt. És persze kíváncsi vagyok ki is volt az az ember :/
    No siess a következővel :)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, azt hiszem, tényleg elég nyugodt rész volt. :) És valóban az volt a szándékom, hogy ne kerüljünk közelebb az idegenhez. Egyenlőre még nem szerettem volna felfedni a kilétét. :D

      Szép napot! :)

      Törlés