2012. augusztus 5., vasárnap

Chapter 55th - Francis and Dorine


Tina a mellettem lévő ágyon feküdt, míg mindenki körbe állta az ágyainkat. Akik itt voltak, azok közül csak Zack-et ismertem. A másik férfi és nő talán Alec és Tina szülei lehettek.
- Mi még nem ismerjük egymást… - Lépett hozzám a férfi, aki szerintem nem nagyon hasonlított a gyerekeire. – Francis Manrose vagyok. – Azzal valahogy sikerült megráznia a kezem, amit a kötelektől nem tudtam felemelni. ezután a nőre mutatott, akiről már elhittem, hogy tényleg az anyjuk. – Ő pedig a feleségem, Dorine Manrose.
- Mayka Fray. – Mondtam, miközben a nő is megrázta a kezem. Eközben Jace egyik keze végig az arcomnál volt, és hüvelykujjával simított végig az arcomon.
- Mayka, ha tudnád, mennyire hálásak vagyunk neked! – Mondta Dorine már majdnem sírva.
- Nem szükséges. – Suttogtam. – Más is megtette volna…
- De nem más volt velem, hanem te. – Mondta Tina, amikor két rendőr nyitott be a szobába, őket pedig az az orvos követte, akinek az utasítására engem az ágyhoz kötöztek. Valamint az a férfi is velük volt, aki behozott engem és Tinát.
- Eloldozhatunk? – Nézett rám kérdőn az orvos, mire én bólintottam, ő meg mosolyogva eloldozta a kezeimet, majd a rendőrökhöz fordult. – Kérem, ne maradjanak sokáig! Pihenniük kell.
Amint kilépett az orvos az ajtón, én felültem, és magamhoz öleltem Jace-t. A karomba éles fájdalom hasított, de nem szóltam egy szót sem, csak tűrtem.
A két rendőr azt kérte, írjuk le a támadónkat, és hogy hol voltunk. Tina sajnos nem emlékezett sok mindenre, mert nagyon félt. Amire én emlékeztem, azt lejegyzetelték, és jobbulást kívánva távoztak a kórházból. Aki behozott miket, az még maradt egy kis ideig. Megtudtuk, Brad-nek hívják.
Már estefelé járhatott az idő, amikor Tina szüleinek és barátjának el kellett mennie, így csak négyen maradtunk. Alec, Tina, Jace és én.
- Mayka, elárulnád, miért nem tudtad tegnap este megvárni, amíg megengedik, hogy felkelhess? – Érdeklődött Tina.
- Látni akartam, jól vagy-e. – Fordítottam felé a fejem.
- Makacs vagy, Mayka. Nagyon makacs. – Csókolt meg Jace fölém hajolva - mert az ágy szélén ült -, miközben a testvérpár is helyeselt.
- Fáradtak vagytok… - Állapította meg Alec.
- Csodálkozol? – Kérdeztem. – Tegnap az erdőben menekültünk egy férfi elől, akinek fegyvere is volt… - Nevettem. Nagy valószínűséggel csak a fáradtság miatt.
- Aludj! – Kért Jace homlokon csókolva. Én egy pillanatra Tinára néztem, aki ekkor már elaludt. Alec leült a húga ágya melletti székre, és a fejét az ágy szélére hajtva aludt el.
- Szeretlek. – Mondtam Jace-nek, mielőtt én is elaludtam volna.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez nagyon aranyos rész volt, bár egy kórházban játszódott egy támadás után - mégis megnyugtatott a "tömeg". Örültem, hogy viszont láttuk a fiúkat. És az új szereplők is - bár nem sokat tudtam meg róluk - szimpatikusak voltak.
    Várom a következőt.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Őszintén szólva az új szereplőkről egy ideig még biztosan nem fogunk sok mindent megtudni, mert ezután más terveim vannak. :)

      Az új részt pedig a szokásomhoz híven holnap reggel hozom. :D

      Kellemes estét! :)

      Törlés