2012. augusztus 8., szerda

Chapter 59th - I want to you...


Másnap reggel kopogásra ébredtem. Jace még aludt, így halkan keltem fel, és mentem megnézni, ki az. Először arra számítottam, Alec, Tina vagy Lisa jött. De nem.
Az a férfi állt az ajtóban, aki múltkor megkérdezte, merre van a vasútállomás, és aki szerintem az édesapám.
- Jó napot! – Köszöntem, mintha még soha nem láttam volna.
- Szia! Mayka-nak hívnak, igaz? – Kérdezte, mire én teljesen lemerevedtem. Honnan tudja a nevemet?
- I-Igen. – Dadogtam.
- Constantine vagyok. Constantine Elias Wood. – Mutatkozott be, miközben kezét felém nyújtotta. Én valamiért gondolkodás nélkül megráztam. – Ha jól tudom, te Mayka Hayley Fray vagy, ugye? – Kérdésére csak bólintottam.
- Miért érdekli? – Kérdeztem rá, mikor kissé magamhoz tértem a döbbenettől.
- Kérlek, tegezz! – Mondta, amit én egy újabb bólintással el is fogadtam. – És azért érdekel, mert az apád vagyok, és szeretném, ha hazajönnél velem.
Nem sok választott el attól, hogy tátott szájjal nézzek rá. Az odáig oké, hogy az apám, de nem tudok róla semmit, és mégis azt akarja, hogy bízzak meg benne, és menjek el vele valahova. Ráadásul ki tudja, hova akar vinni engem.
- Sajnálom, de nem ismerlek. – Ráztam meg a fejem, majd be akartam csukni az ajtót, de a keze megállította az ajtót.
- Ezt odaadom, hátha meggondolnád magad. – Nyújtott felém egy papírdarabot, amin egy név és egy telefonszám volt. – Várom a hívásod. – Mosolyodott el, majd egy szó nélkül távozott.
Miért van az, hogy nem tudom elhinni, ő egy gyilkos? Miért van az, hogy nem tudom elhinni, bántani akarna, vagy megölni?
A papírdarabot a nadrágom zsebébe gyűrtem, és épp sarkon fordultam, hogy visszamenjek Jace-hez, amikor valaki ismét kopogott. Ezúttal tényleg Alec jött.
- Jace még alszik. – Mondtam erőltetett mosollyal az arcomon.
- Nem baj. – Rázta meg a fejét. – Én hozzád jöttem.
- Hozzám? – Ha ez lehetséges volt, még jobban meglepett ez a kijelentése, mint amikor az előbb az apám el akart vinni innen.
- Igen. – Azzal belépett az ajtón, hátamat pedig a falnak támasztotta.
- Alec, mit akarsz? – Szinte alig mondtam ki ezt a néhány szót, amikor szorosan simultunk össze, és Alec megcsókolt. Keze lejjebb csúszott az oldalamon, majd lábaimat a dereka köré kulcsolta.

4 megjegyzés:

  1. Te normális vagy, kicsilány?
    Most ezt ne csináld velem! Basszus, és ez a második fejezet, szóval ma már nem kapok újat. Ez nagyon fáj most nekem. Hihetetlenül felkeltetted az érdeklődésemet. Ez most... mi volt? Úristenem, meghalok rögvest.
    Amúgy tényleg izgalmasan csavarod a szálakat, elég szereplőt használsz ahhoz, hogy kedvedre válogass belőlük, és még nekünk sem sok belőlük.
    Letaglózott a vége, az elején - pont mint Mayka - annyira én sem lepődtem meg, hiszen "várható volt már" hogy újra megjelenik az édesapja, aki mellesleg eddig szimpatikus.
    Nagyon várom a következőt!

    Egy kicsit más: Jaaj, érezd jól magad a táborban, az is izgalmasan hangzik! ;) Csak festegess, és rajzolgass kedvedre, aztán bemutatod ám :D És készülj fel, neked is meg kell festenem majd azt, amit Gina az elején /BME/. :D

    Harmadik: Köszönöm, hogy kitöltötted a kérdőívet, kedves tőled. A zene amit pedig ajánlottál WOW. Azóta is hallgatom, nagyon szeretem az ilyen zenét (is)! Már látom honnan jött Jace, és egy ilyen hangú pasival azt hiszem én is meg lennék elégedve ;) Szóval király zene! Örülök, hogy kitöltötted - teljesen megérte nekünk :)

    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nekem is szimpatikus Mayka édesapja. :D
      És... Nos... El tudom képzelni, hogy tényleg letaglózott a vége. Igazából engem is, amikor írtam... :D

      Megígérem, hogy viszek magammal fényképezőgépet, és lefényképezem a műveket, amiket alkottunk, utána pedig felrakom egy külön menüpontba. :)
      A tábor pedig biztosan fantasztikus lesz, úgyhogy jól fogom érezni magam. Az elmúlt két évben is nagyon jó volt. <3
      És nekem is meg kell festenem a BME-t? Izgalmasan hangzik. Sőt még az ötlet is tetszik. :) Bár az egy kicsit nehéz lesz, mert én Baranya megyében lakok Szentlőrincen, és fényképről másolni nem olyan izgalmas. Nincs igazam? :D

      És én örülök, hogy kitölthettem a kérdőívet. Tetszettek benne a kérdések. <3 Mondd csak, a jövőben is lesznek még ilyenek? Mert én szívesen fogadnám. :D
      Örülök, hogy tetszik a zene. Személy szerint én teljesen odavagyok minden számukért. Örök kedvenc ez az együttes. :D
      És igen. Beismerem, Jace valóban onnan jött. És tényleg felismerted... Ennek örülök. :D Nagyon. El sem tudod képzelni, mennyire. :D
      Kicsi választ csak el attól, hogy felpattanjak a székből, és ugrálni kezdjek... :) /De komolyan./
      Nah, de szerintem itt most be is fejezem, mert képes lennék órákon keresztül ecsetelni az együttessel és az énekessel kapcsolatban szinte mindent... :D

      És még a történethez szeretném hozzáfűzni, hogy majd csak ezután jönnek az érdekességek. :D

      További szép napot!

      PS: Remélem, hamarosan olvashatjuk a 4. fejezetedet a 'Secret Diary'-n. Nagyon várom már. És persze a 'Budapest utcáin'-nak a folytatását is várom, bármikor is jön. :D

      Törlés
    2. Jaj Petrám, már nagyon várom a képeket. Tényleg érdekel!
      Na de ne hülyéskedj, majd feljössz szépen Budapestre és úgy fested le. Közben megmutatom neked a fontosabb helyeket, és lelkes turistaként fényképezel. Képről másolni? Jaaaj, dehogy... Szépen letelepedünk azon a helyen, ahol én kigondoltam a történet kezdetén és megvárjuk Wágner Rolandot :D
      Tényleg tetszik az együttes, elhiszem hogy imádod. Én a The Veronicas-szal vagyok így, szóval teljesen megértem az érzéseidet :)
      A Secret Diary következő fejezete maratoni lesz, most is éppen azon ügyködök. Szóval én a helyedbe kikészíteném az okulárémat, és felkészülnék. Izgalmas lesz.
      A Budapest utcáin-ra még sokat kell várni :/
      De a regény végén lesz egy kérdőív, amit már most is meg lehet tekinteni, de még nem szabad kitölteni, csak az egész sztori elolvasása után ^^

      Na hát akkor érezd jól magad a táborban, sok élményben gazdag napot kívánok!
      Love.Gabriella.Fisher

      Törlés
    3. Mindenképpen fényképeznék. Ha messzebb megyek el otthonról, mindig nálam van a fényképezőgépem. A biztonság kedvéért... :D
      És megvárjuk Wágner Rolandot? És el is fog jönni? Őszintén szólva én reménykednék benne. :D Én egyáltalán nem bánnám, ha szembe sétálna velünk az utcán. :D

      És most teljesen felcsigáztál. Amikor azt olvastam, 'izgalmas lesz', egyből több dolog is eszembe jutott. De nem innék előre a medve bőrére, mert biztosan meglepsz minket.

      És úgy lesz. Köszönöm a jókívánságot. :D

      Törlés