2012. augusztus 9., csütörtök

Chapter 60th - Why?


Szabadulni akartam Alec szorításából, de ő nem hagyta. Nem foglalkozott az ellenkezésemmel, csak tovább csókolt. Kezemet a mellkasára téve próbáltam eltaszítani magamtól.
- Alec, hogy képzeled…? – Háborodtam fel, mikor a fiú ajkai egy pillanatra elszakadtak az enyémtől. Mivel csak nem akart elengedni, muszáj volt tovább küzdenem ellene.
Összeszedtem minden energiámat, és egy erőset löktem a fiún, aki a megdöbbenéstől elengedett, és hátrált két lépést. Én zihálva dőltem előre a térdemre támaszkodva.
- Alec! – Keményen ejtettem ki a nevét. – Miért?
- Szeretlek, Mayka. – Mondta. Döbbenten egyenesedtem fel, hogy a szemébe nézhessek.
- Most csak viccelsz, ugye?
- Nem, Mayka. – Ingatta jobbra-balra a fejét. – Én szerelmes vagyok beléd.
- De Alec, én Jace-t szeretem. – Ellenkeztem.
- Igen, tudom. Csak azt szerettem volna, hogy tudd, én meg téged. – Erősködött.
- Jól van. Már tudom, és sajnálom, de... Én Jace-szel maradok. – Nyögtem ki.
- Értem. – Válaszolta a földet fixírozva. – Hidd el, ha kell, várok rád! És kérlek, ne mondd el Jace-nek! – Kérlelt.
- Rendben. Nem mondom el neki. – Válaszom után egyből kilépett a lakás ajtaján, és elment.

A fejemet fogva ültem a konyhaasztalnál, amikor Jace jókedvűen lépett be az ajtaján. Mikor meglátta az arckifejezésem, aggódva ült le velem szemben.
- Mi a baj, Mayka? Mi történt? – Fogta meg a kezem.
Mivel két dolog miatt voltam zaklatott, és az egyiket nem állt szándékomban megosztani Jace-szel – nem csak Alec miatt -, így az apámra fogtam.
- Itt járt az apám, és arra kért, menjek vele oda, ahol ő lakik. Adott telefonszámot is. – Tettem le az asztalra az összegyűrt cédulát. – Azt mondta, gondoljam át, és hívjam fel.
- Nem mész vele, ugye? – Jace hangja aggodalommal volt tele.
- Nem. – Nyugtattam. – De szeretném megismerni, mert nem tűnik gyilkosnak. És olyan kedves volt, Jace…
- A látszat néha csal. – Jelentette ki.
- Szóval szerinted hülyeség, amit szeretnék? – Néztem rá kérdőn.
- Nem. – Mosolyodott el halványan. – Viszont ha találkozni akarsz vele, akkor veled megyek.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Hű, azt hittem Alec-nek nyomósabb indoka van ezt tenni. Úgy értem ez így egy kicsit "gyerekes" - de persze felfoghatjuk érzelmileg túlfűtött reakciónak is. Csak azt nem értem, hogy a fiút mi sarkallta erre, ez így felfoghatatlan számomra :D
    Jace pedig, mint mindig: teljesen normális, és szerethető. Bár én reménykedtem, hogy a lány elmondja neki az Alec-kel történteket...
    Tetszett a kép is, egyből felhívta a figyelmemet.
    Hát akkor várom a következőt, már izgatott vagyok.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Hát... Ööö... Izé... Nos, igen. Elég "gyerekes", de az a helyzet, tényleg több van ez mögött. Viszont azt még nem áll szándékomban beleírni a történetbe. :P Majd egy kicsit később... :D
      Jace az a szokásos Jace... :D Mint mindig. :)
      És reménykedtél benne, hogy Mayka elmondja, mit csinált Alec? Ígérem, erre is sor fog kerülni, csak még várni kell rá... Pár fejezetet... :)

      Törlés