2012. augusztus 10., péntek

Chapter 63rd - Interrogation


- Seattle? – Csodálkozott az apám. – Josette tényleg Seattle-be ment?
- Richard ezt mondta. – Válaszoltam, miközben rákanyarodtunk a Seattle-be vezető útra. Láttam a kérdést az apám arcán. – Ő anyu főnöke.
- Értem. És van elképzelésed, ott hol keressük? – Faggatott tovább.
- Igen. Van. – Ismertem be, majd vázoltam a helyzetet a nagybácsiszerűségről. Hogy meghalt, de mégse, és anyu most hozzá ment. Állítólag.
- Jace a barátod? Jártok? – Kérdezte áttérve egy másik témára.
- Igen. Azt hiszem, egy hónapja lakok nála. – Válaszoltam az ablakon kinézve. Odakint már teljes sötétség uralkodott. Az úton csak mi mentünk. Sehol nem volt egy lélek sem.
- Hogyan ismerted meg? – Nem értettem, miért számoltam be neki az egész életemről, és arról, ahogy Jace-t megismertem. Tudnia kellett? Nem biztos.
Amikor kiejtettem azt a szót, hogy megerőszakoltak, az apám félrerántotta a kormányt, és csak fél perccel később sikerült visszatérni abba sávba, amiben eddig is haladtunk.
- Ha édesanyád nem visz el tőlem, ez nem történik meg. – Dörmögte némi idegességgel, mikor én elértem a történet végére.
- Honnan tudod? – Kérdeztem csendesen. Félig-meddig már aludtam ekkor.

Egy hotelszobában ébredtem, amikor valaki az ajtón kopogott, és pár pillanattal később be is nyitott. Átfordultam a hátamra, mialatt erővel próbáltam nyitva tartani a szemem, és nem lehunyni a hirtelen támadt világosságtól.
- Jó reggelt! Már elmúlt tíz óra. – Köszönt az apám. Éreztem, hogy valami nyomja a hátamat. Felültem, és csak ekkor vettem észre, hogy a telefonom az, és Jace már vagy tízszer keresett.
- Szia! – Köszöntem én is kisvártatva. Míg ő kiment a szobából, én Jace számát tárcsáztam, aki az első csengés után fel is vette.
- Mayka, jól vagy? – Kérdezte. – Annyiszor kerestelek, és nem vetted fel…
- Csak elaludtam. – Nevettem. – Nem kell aggódnod. Eddig remekül kijövök az apámmal.

Amíg apuval reggeliztem muszáj volt rákérdeznem egy dologra.
- Ha a lányod vagyok, akkor miért nem Wood a vezetéknevem?
- Miután Josette elment, beadta a papírokat a névváltoztatásodhoz, hogy te is Fray legyél, mint ő.
- És miért hagyott el? – Kérdeztem rá. – Ezt még nem árultad el.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elolvastam ezt a fejezetet is, és nagyon tetszett. Bár nyugodtabb hangulatú volt, nekem ez is tetszett. A befejezéseid még mindig a temetőig kergetnek, és görcs áll az agyamba, amikor látom, hogy a következő sor már láthatatlan előttem - de azért szeretem :D
    Izgalmasabbá teszik az olvasást, és így nagyobb lelkesedéssel fordulok az újabb és újabb rész felé. Szóval végül is, bár nekem mint olvasónak "idegesítő", de tényleg hatásos ez a módszer.
    Kíváncsi vagyok a folytatásra, mint mindig :)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tisztában vagyok vele, hogy szinte mindig függővéget hagyok, de egyrészt mindig így jön ki, másrészt pedig szeretem, ha függővége van. :D

      Meg persze úgy élvezem. :D

      Kellemes délutánt! :)

      Törlés
  2. Szia nagyon tetszett a történet eddigi része és kiváncsi vagyok vajon miért hagyta el és h tényleg visszatér pár nap múlva jacehez megtalálják az anyukáját és mi lesz innentől sok kérdés és a válaszra még várni kell remélem sietsz a kövivel köszi puszi Encykeehh

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Örülök, hogy írtál. :D

    A kérdésekre természetesen majd fogunk választ kapni. :)

    Az újabb fejezet pedig holnap reggel érkezik. :D

    VálaszTörlés