2012. augusztus 11., szombat

Chapter 64th - The encounter


- Mert megcsaltam. – Ismerte be végül nagyot nyelve. – Mielőtt megtudta, hogy egy Dorine nevű lánnyal megcsalom, akkor esett teherbe. Megbocsátott, de miután megszülettél, rá két hónapra Dorine is megjelent egy kisfiúval a karjaiban. Tőlem volt.
Dorine… Miért olyan ismerős nekem ez a név? Nem tudtam felidézni, hol hallottam ezelőtt ezt a nevet, pedig tudtam, hogy nem olyan régen volt…
- Akkor Josette megbánt mindent, és elvitt téged. – Emelte rám pillantását az apám. – El tudom képzelni, hogy érezheted most magad… Soha nem találkoztunk, és úgy bízol meg bennem…
- Szóval anyu végig hazudott nekem? – Annak ellenére, hogy ezt megállapításnak szántam, kérdés lett belőle.
- Igen.
Ezután befejeztük a reggelit, és elindultunk megkeresni azt a házat, ahol nagy valószínűséggel anyu volt most. Ugyan a házat megtaláltuk, de senki nem nyitott ajtót.
Ez a hely pontosan ugyanolyan volt, mint amilyenre emlékeztem. Egy kertes ház Seattle széle felé zöld kerítésekkel, fehér falakkal, és kopott, piros járdával, ami a szintén piros bejárati ajtóhoz vezetett. Az ablakok keretein látszott, hogy nemrég újra pirosra festették, mert kicserélték az ablakokat.
A kertben a fákról már lehullottak a levelek, amiket kisebb-nagyobb kupacokba gereblyéztek össze a fák között.
- Jó helyre jöttünk? – Kérdőjelezte meg az apám.
- Igen. Igaz, hogy még nagyon kicsi voltam, de ez az a hely. Száz százalék. – Azzal ismét kopogtam, és csengettem.
Egy olyan idős férfi nyitott ajtót, mint amilyen idős az apám lehetett. Egyből ráismertem.
- Sam? – Kérdeztem. – Samuel?
- Mayka, tényleg te vagy az? – Ölelt meg. Zöld szemei szinte világítottak, sötétbarna haja pedig még sötétebbnek tűnt, mint amilyenre emlékeztem. – Hogy kerülsz ide?
- Igen, Sam, én vagyok. – Mondtam, amikor elengedtem. – És anyut keresem.
- Ő ki? – Nézett az apámra.
- Sam, ő az apám, Constantine. – Mutattam be őket egymásnak. – Apa, ő egy régi ismerősöm, Samuel.
Milyen érdekes volt apának hívni. Még soha senkinek nem tudtam ezt mondani, de most, hogy mondhattam – be kell vallanom -, jól esett.
Ekkor anyu jelent meg Sam háta mögött, és valósággal ledermedt attól, amit látott. Hogy én és apu egymás mellett állunk, és őt keressük.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Huh, ebben annyi csavar volt, hogy azt hittem már sosem lesz vége. Kicsit megzavarodtam, de mostanra letisztult előttem a történet. Nagyon ügyes volt a fejezet, főként a történeti szálat tekintve. Örülök, hogy ilyen hamar hoztad. És jjjóóól tudom, hogy a következőt is nem sokára felrakod :)
    Várom már,
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sok csavar? Ebbe bele sem gondoltam... :D

      És igen, holnap reggel érkezik a következő. :)

      Szép estét!

      Törlés
  2. Szia nagyon tetszett ez a feji is várom mi lesz itt :) remélem hama eljön a holnap reggel :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hamar eljött. :D

      Már fenn is van a friss.

      Törlés