2012. augusztus 12., vasárnap

Chapter 65th - I don't stop


- Mayka, gyere ide! – Parancsolt rám anyu az első sokk után, ám én voltam hajlandó megmozdulni. – Mayka!
Látszott anyun, mennyire ideges. Még soha nem láttam ennyire zaklatottnak. Én egyszer rá néztem, egyszer az apámra, egyszer pedig Samre. Tanácstalan voltam.
- Nem anyu. Sajnálom. – Ráztam meg végül a fejemet.
- Hogy kerülsz ide, Constantine? – Kérdezte anyu, miután hirtelen megragadta a karomat, és berántott maga mellé. Erősen ölelt magához.
- Titeket kereslek már majdnem tizenhét éve. – Válaszolta.
- Mayka, nem esett bajod? Nem csinált veled semmit? – Kérdezte anyu aggódva, hajamat kisöpörve az arcomból.
- Ő nem, anya. Ő nem. – Ráztam meg a fejem.
- Akkor ki? És mik ezek a vágások? – Mondhatni hisztérikus állapotban volt, ahogy végignézett rajtam. – Válaszolj, Mayka!
- Mayka-t megerőszakolták egy hónapja, egy hete pedig elrabolták. – Válaszolt helyettem édesapám, mert én nem tudtam egy szót sem szólni a döbbenettől.
Megdöbbentem, hogy nem éreztem semmilyen örömöt, amikor megláttam az édesanyámat. Sem bánatot, se semmit… Miért?
- És jól vagy? – Anyu kérdésére csak bólintottam. – Constantine, kérlek, menj el, és hagyj minket békén!
- Ne! – Magam is meglepődtem, milyen hangosan kiáltottam el magam. Apun némi elégedettséget láttam, anyun és Samen pedig döbbenetet, így elkezdtem magyarázni. – Szeretném, ha nem menne el. Szerintem egész jól kijövünk, és…
- Mayka, ne mondj többet! – Szólt rám anyu. – Csak csalódni fogsz benne…
- Mint te, amikor megcsalt? – Vágtam vissza élesen, kilépve a lakásból, vissza az apám mellé. Anyu még jobban meglepődött. – Azt mondta, soha nem akart minket megölni, csak te hagytad el, amikor kiderült, hogy van még egy gyereke egy másik nőtől…
- De Mayka… - Ellenkezett anyu.
- Igaz, vagy nem? – Gurult végig egy könnycsepp az arcomon.
- Igaz. – Hajtotta le anyu a fejét. – Csak nem ilyen apát akartam neked…
Ekkor sarkon fordultam, és futottam, mert nem akartam, hogy sírni lássanak. Hallottam, amint mindhárman a nevemet kiáltják, és azt, menjek vissza, ám én nem akartam.
- Majd én megyek. – Torkollta le az apám a többieket. – Higgyétek el, rám most jobban hallgat, mint rátok!

2 megjegyzés:

  1. Szia Tpr :)
    Egy kicsit megleptél ezzel a reakcióval, mert azért valljuk be, az anyjának igaza van. Elhiszem, hogy hazudott /bár ennek okát nem találom/, azért tényleg szörnyű, amit az apja tett vele. Nem tudom ezek után melyik nő állna szóba a férjével.
    Az, hogy a lány hazugságban élt, egy döbbenetes hír - de ez azért nem ad okot arra, hogy megtagadjam az anyámat. És az apám mellé álljak, akit nem is ismerek.
    Nekem ez tényleg furcsa volt, most kikerültem a párhuzamból, amiben eddig Maykával voltam. Remélem, kiderül majd, hogy a lány miért döntött az "apja" mellett.
    Kérem szépen, hozd a következőt gyorsan.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy sikerült meglepni. :D Azt hiszem, ez volt a cél...

      Holnap reggel pedig hozom a következő fejezetet, utána pedig majd csak pénteken. :D

      További szép napot! :)

      Törlés