2012. augusztus 17., péntek

Chapter 67th - With my mother


- Dorine megismerkedett valami Francis Manrose-zal, összeházasodtak, és a nevére vette a fiút, aki elméletben soha nem tudta meg, ki az igazi apja. Úgy tudom, most is New Yorkban élnek. – Felelte apu az első döbbenet után. – Miért fontos?
Szinte meg sem hallottam, amit utoljára kérdezett. A fejemet fogtam az asztalra könyökölve. Az nem lehet, hogy csak puszta véletlen lenne… Biztosan ők azok… Léteznek egyáltalán véletlenek? Biztosan, de ez nem valami véletlen egybeesés. És megint csak a megérzéseimre tudok hagyatkozni.
- Alexander Manrose? – Kérdeztem felpillantva, mire ő bólintott.
- Ez megnyugtat. – Tett le elém egy pohár zöld teát Sam, amit kisvártatva, nehezen ugyan, de sikerült megköszönöm.
Ha most tényleg igaz, amire gondolok, akkor Alec a féltestvérem, és szerelmes belém. Te, jó ég! És én még csókolóztam is vele…
- Mi baj, kislányom? – Fogta meg anyu az egyik kezemet.
- Jace egyik barátja. – Nyögtem ki végül.
- Ki az a Jace? – Érdeklődött anya a számára ismeretlen név hallatán.
- Majd elmondom. – Legyintettem. – Alex-et csak Alec-nek hívják, de a teljes neve Alexander Manrose. És… És azt mondta, szerelmes belém… - Dadogtam. A döbbenet, ami a többiek arcán átsuhant, mindent elárult számomra.

- Szóval ezért nem jöttél aznap este haza? – Kérdezte anyu, mikor már besötétedett. Eközben Sam és apa a teraszon beszélgettek valamiről. – Mert megerőszakoltak?
Anyunak nehezére esett kimondani ezt. Nem akarta elhinni, hogy ez tényleg megtörténhetett. Ő is csak nehezen tudta elfogadni a kőkemény valóságot.
- Igen. – Nyeltem egyet. – Jace talált meg a parkban, és vitt el egy magánklinikára. Azóta nála lakok, és járunk. – Ismertem be fülig vörösödve, ami annak ellenére sem kerülte el anyu figyelmét, hogy megpróbáltam valahogy elrejteni.
- Szóval a barátod… - Ízlelgette anya. – Remélem, rendes.
- Igen, az. – Helyeseltem tűnődve, szinte két lábbal a föld felett, amikor egy emlék visszarántott a valóságba, és meg kellett kérdeznem anyutól, igaz-e, vagy sem, amit Richard mondott.
- Anya, Richard azt mondta, gyereket vársz tőle. Igaz ez? – Érdeklődtem az ablakhoz lépve. Ahogy kinéztem rajta, láttam, és hallottam, amint odalent apu felnevet Sam egyik viccén.
- Nem. - Mondta anya habozás nélkül. – Ezt meg honnan vette?
- A kórházban… - Kezdtem, de ő félbeszakított.
- Richard kórházban van?

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Erre nem számítottam, bevallom. Mindig meglepsz, mondjuk ez nem újdonság. Szóval testvérek, ez érdekes. Kíváncsi vagyok a további fejleményekre, szóval már várom a holnapi napot :D
    Szerencsére megkíméltél a függő végtől, szóval nyugodt szívvel intek búcsút...
    Love.Ella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon örülök, hogy meg tudtalak lepni ezzel. :D

      És én már előre látom, hogy a 70. fejezet vége tetszeni fog neked. Hozom, amit ígértem... :)
      /Mondjuk feltételezem, nem biztos, hogy érted, mire gondolok.../ :D

      További szép napot! :)

      PS: És röviden válaszoltam a "Művészeti tábor"-hoz írt komidra is.

      Törlés
    2. Már kíváncsian várom, tényleg :)
      Love.Ella.Fisher

      Törlés
  2. Ééés tudtaaaam!!! Ezt jól esett kimondani :D Kevés olyan író van aki rá tudja vezetni az olvasót a megoldásra. Igazán dícséretes!! Nekem az előző rész Alex - Alec névpárosa ültette el a bogarat a fülembe.Azonnal feltűnt de mégis maradtak bennem kérdőjelek. Ismét izgalmas lesz a folytatás úgy hiszem, legalábbis az ellentmondások arra utalnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szóval tudtad? Valahogy sejtettem, hogy feltűnő lesz az Alex és Alec. :D

      Mindjárt teszem is fel a folytatást, csak egyszerűen nem találok egyetlen jó képet sem, ami illene a bejegyzéshez...

      Szép napot! :D

      Törlés