2012. augusztus 19., vasárnap

Chapter 69th - Go back


Valamikor éjfél felé értünk vissza a szállodába. Én végig mosolyogva figyeltem, ahogy apu vezet. El sem akartam hinni, hogy tényleg még egyszer nekivágnak ennek a kapcsolatnak. El sem akartam hinni, hogy ennyi év után is még mindig szeretik a másikat…
Pedig be kellett látnom, valóban lehetséges a jó végkifejlet. Ám örömömet csak egyetlen dolog árnyékolta be. Alec. Apu azt mondta, nagyon régen látta a fiát, ám még ma is felismerné, ha szembe jönne vele az utcán. Így megkértem, találkozzon vele.
El sem tudtam képzelni, mit fog szólni Alec, ha ez igaz, és kiderül. Őszintén szólva én már előre is féltem.
Mielőtt álmosan estem be az ágyba, még elmentem lezuhanyozni, és hajat mosni. A forró víznek némileg sikerült elterelni a gondolataimat.

Amikor másnap reggel felébredtem, és kibotorkáltam a szobából, apu az asztalnál ült, kíváncsian végigmért, majd kérdőn nézett rám. Ekkor én is megláttam a tükörképemet a falra akasztott tükörben.
Hajam még a szokásosnál is kócosabb volt, szemeim karikásak. Az ing, amit pizsama felsőnek használtam, az egyik oldalon szabadon hagyta a vállamat, a másikon pedig a nyakamba vágott. Halványan elmosolyodtam, és jobbra-balra ingatva a fejem leültem apuval szemben.
- Látszik, hogy fáradt vagy. – Jegyezte meg, miközben visszapillantott az újságba. Én lehajtottam a fejemet, azután a homlokomat az asztal lapjára támasztottam. Hideg volt, és ez egyből felébresztett.
- Most mit fogunk csinálni? – Kérdeztem bizonytalanul. – Elvégre a lakás… Te, jó ég! A lakás! – Kiáltottam, azzal már rohantam is vissza szobámba.
Előkerestem a telefonom, miközben levettem a pizsamámat, és magamra rángattam egy farmert és egy pólót. Anyu az első csörgés után felvette.
- Jó reggelt, Mayka! Hogyhogy már fent vagy? – Hangján érezni lehetett mennyire vidám ma reggel, ám ezt az érzését hamar el kellett rontanom.
- Anya, elfelejtettem mondani, de lakásunkat New Yorkban kipakolták. Teljesen üres. – Hadartam. – Nem maradt ott semmi…
Anyu nem válaszolt azonnal, és ez megijesztett. A vonal másik felén hallottam egy koppanást, amiből arra következtettem, hogy leejtette a készüléket.
- Csomagoljatok apáddal! Most azonnal hazaindulunk. – Azzal letette.
Nem értettem, mi ez a sietség. Csak annyit mondtam, üres a lakás… Miért kell ezért azonnal indulnunk? Volt otthon valami, ami el volt rejtve? Mint az a láda?
- Apa! – Léptem ki a szobából. – Mennünk kell.

5 megjegyzés:

  1. Izgi, izgi, izgi! Persze ezt már megszoktuk, de azért mégis kellemes ez az izgalom. Tetszik, hogy egy elvarratlan szálhoz nyúltál, és így visszaugrunk egy másik problémához, amit már a múltban megismertünk. Így visszagondolva tényleg érdekes ez a kipakolás. Emlékeztem én erre, de elkerülte volna a figyelmemet az okok keresése, ebben biztos vagyok.
    Szóval találó, izgalmas, érdekes amit, és ahogyan írsz :) Várom a következő fejezetet.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szóval izgalmas volt? Ennek örülök. :D Nem gondoltam volna...

      Sokszor átgondoltam, vajon jó lesz-e így, ahogy van. Többször is át akartam írni, de nem volt hozzá szívem. :)

      További szép napot! :D

      Törlés
  2. Huuuu na ezek a fejik amiket felraktál nagyon tetszettek és kiváncsi vagyok mi fog még történni várom a köv fejezetet és h miért kellett hama azonnal visszaindulniuk meg h mi lesz az szülök ujra kezdésével éééésss h mit szól majd Alec ha megtudja h félig testvérek :D na siees ahogy csak tudsz mert nagyon de nagyon kiváncsi vok mi lesz a kövibe köszi puszi Encykeehh voltam :D ;) ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszenek a fejezetek.

      Igazából egyre inkább kezdem úgy érezni, hogy három éve ez a legsikeresebb próbálkozásom az írás terén. Valahogy a többit mindig hanyagoltam, meg rágódtam rajta, hogy ez meg az nagyon nem jó... Szóval, azt hiszem, ez most sikerülni fog... :)

      A szülők újrakezdése? Őszintén szólva kicsit hanyagolni fogom, és remélem, ez nem nagy probléma. Így később lesz még pár plusz csavar... :D

      És hogy mit fog szólni Alec? Majd meglátjuk... :)

      Szép napot! :D

      Törlés
    2. Persze h nem probléma ahogy irod az ugy lesz jó :) várom a folytatást :) jóéjt :)

      Törlés