2012. augusztus 20., hétfő

Chapter 70th - Serenade


Amíg anyu felé tartottunk a kocsival, megígértettem apuval, hogyha Alec a testvérem, akkor ezt hadd közöljem vele én. Természetesen nem akarta megengedni, de végül belement. Miután elindultunk, én felhívtam Jace-t, aki megkönnyebbülve hallotta, hogy nincsen semmi bajom, és hazaindultunk. Én hátul ültem, és megpróbáltam arra figyelni, amit a szüleim beszélnek, de olyan halkak voltak, hogy szinte semmit sem értettem meg. Amikor rákérdeztem, miről van szó, azt mondták, ne izguljak, semmi komoly.
- Constantine, Mayka-t hova vigyük addig? – Ez a dolog volt az első, amit meghallottam édesanyám szájából. Apu elkezdett magyarázni valamilyen felhőkarcolóról, de én közéjük hajoltam.
- Jace-hez, anya. Jace-hez. – Mondtam. Anya kérdőn nézett rám, pedig pontosan emlékezett rá, hogy azt mondtam, most nála lakok, és hogy ő a barátom.
- És ha Winnie-ékhez vinnénk? – Kérdezte reménykedve. – Őt azért ismerem valamennyire, de Jace-t nem… - Erre apu válaszolt valami olyasmit, hogy Jace-nél jobb helyen nem is lehetnék.

- Jace! – Ugrottam a fiú a nyakába. Az autó szinte még meg sem állt, amikor kipattantam, így a hátamon éreztem anyu szúrós, és apu mosolygós pillantását.
Jace karjait körém fonta, miközben megcsókolt. Éreztem, ahogy a felsőm felcsúszik a hátam közepéig, Jace forró érintése pedig a csontomig hatol. Szinte el tudtam képzelni, hogyan nézhet ránk anyu.
- Jace, ne a szü…! – Kezdtem, ám a szavak eltűntek az ajkaink között. Így a ’szüleim előtt’ részt már csak gondolatban tettem hozzá. Jace csak akkor engedett el, amikor a hátunk mögött anyu megköszörülte a torkát.
- Ó! Anyu, ő Jace Wyle. Jace, ő az édesanyám, Josette Fray. – Mutattam be őket egymásnak, mikor Jace elengedett, és kezet ráztak. Ezután én ismét visszabújtam Jace ölelésébe.
- Szóval te csavartad el a lányom fejét! – Jelentette ki anyu mindenféle kertelés nélkül, alaposan végigmérve Jace-t tetőtől talpig.
- Azt hiszem, igen. – Meggyőződésem, hogy anyunak sikerült zavarba hoznia Jace-t.
- Mayka, hamarosan visszajövünk, és kérlek, meg se próbálj utánunk jönni! – Épp ellenkeztem volna, de anyu a szavamba vágott. – Ismerlek, Mayka. Tudom, hogy nem bírnád ki… Jace, kérlek, tartsd valahogyan itt! – Miután Jace bólintott, anyuék elmentek.
- Miért ígérted meg neki? – Próbáltam behízelgően.
- Ne is reménykedj! – Húzott befelé a lakásba. – És különben is… Más terveim vannak veled…
Jace abba a szobába húzott, amelyikben a zongora és a gitárok voltak. Először el sem tudtam képzelni, mit szeretne, ám amikor leültetett a kanapéra – amit múltkor sem vettem észre -, ő egy gitárral a kezében mellém ült, és elkezdett játszani rajta. Először csak a gitár szólalt meg, de nem sokkal később Jace is elkezdett énekelni.

2 megjegyzés:

  1. Szia Petra :)
    Tetszett a rész, ismét egy kicsit nyugisabb fejezetet hoztál. Amikor megláttam a képet a blogspot rendszeres olvasó ajánlójában, egyből rákattintottam. A cím is sokat árulkodott, szóval jól tudtam mi következik, hiszen mi már beszéltünk erről. És megtörtént :D
    Amikor hárman voltak, előjött bennem egy érzés, hogy valamit én még megkérdeztem volna tőlük. "Most akkor mi van ezzel az angyal dologgal?" - ne feledkezz el erről sem, engem már izgat, hogy az miért, hogyan alakult ki.
    Nos, akkor várom a következő fejezetet.
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Sejtettem, hogy egyből tudni fogod, mi következik. :D Személy szerint, én odáig vagyok ezért a képért... Imádom. <3

      Nos, az angyalos dologgal az a helyzet, hogy több okból nem raktam még bele...
      Egy: nem fért el ebben a fejezetben.
      Kettő: későbbre tartogatom.
      Természetesen később erre is fogunk válaszokat kapni. :D

      A fejezet pedig szokás szerint holnap érkezik. Addig is kellemes napot és időtöltést! :)

      Törlés