2012. augusztus 23., csütörtök

Chapter 73rd - It's impossible


A fiú hosszan csókolt, és szenvedélyesen. Kiélvezett minden egyes pillanatot, míg ajkaink egymáshoz értek. Én többször is próbáltam leállítani, ám erősebb volt nálam, így én vesztettem.
Winnie-ék már rég elmentek, amikor a fiú ajka elszakadt az enyémtől.
- Te, jó ég! – Suttogtam inkább csak magamnak a fejemet fogva. Nem igazán voltam képes felfogni, hogy mit is csináltam az előbb Alec-kel.
- Mayka… Mi a baj? – Keze fel-le járt a hátamon, és próbált megnyugtatni.
- Alec, kérlek, hagyj! – Néztem kérlelőn a szemeibe. – Ígérem, mindent elmondok. Csak összeszedem magam egy kicsit… - Ő bólintott, én pedig tovább átkoztam magam a gondolataim között.
Nem egészen voltam biztos benne, hogy hogyan kéne kezdenem. Egyszerűen vágjam hozzá az igazat, vagy csak lassan kezdjek hozzá?
- Alec. – Emeltem rá a pillantásomat, mikor úgy, ahogy elhatároztam, mit fogok mondani neki. – Mit szólnál, ha lenne egy féltestvéred?
- Hát… - Döbbent meg, mert nem pont erre számított. – Nyilván olyan lenne, mintha a testvérem lenne. Feltéve, ha ugyanott lakunk. Ha nem, akkor talán csak egy rokon… - Vont vállat.
- És ha én lennék az? – Kíváncsiskodtam elkínzott arccal nézve rá.
- Miért lennél te a féltestvérem, Mayka? – Látszott, nem igazán érti, mit akarok mindezzel mondani. – Nem értem, mi ez az egész…
- Az van, Alec, hogy… - Nehezemre esett megmondani neki, de meg kellett tennem. – A féltestvéred vagyok.
A fiú arcán egyszerre több érzelem is áthaladt. Meglepődés, hitetlenkedés, csalódottság, szerelem, aggódás… Végül egy maszkot öltött magára, és kifejezéstelen pókerarccal bámult rám.
- Ezt honnan veszed? – Kérdezte végül emelkedett hangon.
- Az édesapám mondta. – Feleltem. Végszóra meg is érkezett apu tökéletes időzítéssel. Az oldalán egy nő állt, akit nem is olyan régen a kórházban láttam Alec-ékkel. Ő volt az anyja, Dorine.
- Anya? – Kérdezte döbbenten Alec. – Ez igaz? Mayka a féltestvérem? – Dorine-on látszott, sajnálja, hogy így alakult.
- Kisfiam, én tényleg sajnálom. – Hajtotta le a fejét. – De azt hittem, már soha nem fogok találkozni édesapáddal. Mármint az igazi apáddal, és a másik gyerekével…
Mintha Alec-nél elpattant volna valami. Hirtelen felugrott, majd elkezdett rohanni. Én utána kiáltottam, de nem felelt, és nem is állt meg. Csak rohant a közeli park felé. Szerettem volna utána menni, de apu megragadta a karomat.
- Mayka, lehet, nem ez most a legjobb ötlet… - Ellenkezett, de én szúrósan néztem rá, majd kijelentettem, muszáj utána mennem.

5 megjegyzés:

  1. Szia tesztett ez a feji kb valami ilyesmire számitottam :D és huhhaaaaa :D várom a folytatást ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Szóval ilyesmire számítottál? Viszont nekem meggyőződésem, hogy a következő fejezetben meg foglak tudni lepni. :D

      Holnap hozom.

      Szép napot! :)

      Törlés
    2. Szia :)
      Hmm akkor kiváncsian várom a folytatását de remélem azért aludni majd tudok :)

      Törlés
  2. Szia Petra!
    Szerintem ez a fejezet így volt jó, ahogy megírtad. Testet öltött a kétség, szerelem, igazság -és ez a lényeg. Nem akadtam ki igazából, mint ahogyan figyelmeztettél engem. Szerintem szuper volt az egész, várom a következőt :)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszett.
      Viszont bevallom, félek, mit fogtok szólni a következő fejezethez. :)

      Törlés