2012. augusztus 25., szombat

Chapter 75th - The last kiss


- Sajnálom. – Mondta végül Alec lehajtott fejjel. – Talán kicsit túlreagáltam a dolgokat…
- Talán? – Kérdeztem gúnyosan. – És nem is ismersz igazán…
- Igazad van. – Visszahúzta rám a felsőmet, majd megragadta a karomat, és arrafelé húzott, amerről jöttünk. – Viszont jobb, ha tudod… Sok dolgot tudok rólad, amit még csak nem is sejtesz…
- Most mit akarsz csinálni? – Állítottam meg az egyik kanyarban, míg azon járt az agyam, mit jelenthet, amit mondott.
- Most nincs otthon senki. Eljössz hozzám. – Jelentette ki határozottan. Mindenféle ellenszegülés hiábavaló lett volna.
Ahogy kiértünk a parkból, fogott egy taxit, és arra kérte a sofőrt, hogy nagyon siessen. Mikor megálltunk a házuk előtt, kifizette az utat, majd behúzott a száraz lakásba.
Adott pár száraz ruhát, ami Tináé volt, majd elmentem lezuhanyozni. Alec arra kért, mindenképpen várjam meg, míg ő is végez, mert valami fontosról szeretne beszélni velem.
Ahogy a nappaliban ültem a kanapén, rájöttem, mekkora barom vagyok. Mindent el kellett volna mondanom Jace-nek. De miért nem tettem meg? Most már mindegy. Majd ha hazaértem hozzá, akkor őszintén elmondok mindent.
- Szóval… - Huppant le mellém Alec egy melegítőnadrágban. Be kell vallanom, nagyon zavart, hogy nem volt rajta felső. – Nagyon sajnálom, Mayka! Tényleg. De elborult az agyam…
- Kié nem borult volna el? – Kérdeztem felhúzva a lábaimat a kanapéra. Alec a megjegyzésemen kuncogott egy kicsit, ám gyorsan visszaváltott a komoly arckifejezésre.
- Anyu beismerte, hogy tényleg igazad van… - Kezdte megfogva a kezem, amit én egyből el akartam rántani. – Kérlek, ne! Ígérem, nem csinálok veled semmit.
- És mi lesz most? Hogy tudod… - Érdeklődtem kertelés nélkül.
- Megpróbálok nem a szerelmemként gondolni rád… - Sóhajtott. – De nehéz lesz… Úgyhogy szeretnék előre is bocsánatot kérni a jövőbeli cselekedeteimért. És persze azért is, amit az előbb műveltem.
- Bocsánatkérés elfogadva. – Álltam fel, ám ő továbbra sem engedte el a kezemet. – Tehetek érted még valamit? Mert szeretnék menni…
- Csak egyet… - Állt fel ő is. Karjait körém fonta. Ajka lassan közeledett az enyém felé.
Tudtam, mit akar. De bölcs döntés-e megadni neki? Mi lesz, ha akkor még nehezebb lesz neki? És ha nem teszem, amit szeretne? El sem tudtam képzelni semmiféle lehetőséget. Egy pillanatra elhúzódtam. Akkor Alec ajka a fülemhez vándorolt.
- Ígérem, ez az utolsó. Becs’ szó! – Súgta. Nagyot sóhajtottam. Végül beleegyezésként bólintottam. Mi mást tehettem volna? Alec végigcsókolta az arcomat, majd egy utolsó, szenvedélyes csókot nyomott az ajkaimra.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó lett a feji és kiváncsi vagyok h mit fog szólni Jace ha elmondja neki meg miket fog még müvelni Alec :) siess vele :) puszi Encykeehh :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :) jó lett a fejezet és az egész eddigi töri :) várom a folytatást

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nos, ez a fejezet minden normális emberi normát megtagadott. Hiányoltam belőle a sokkot, és az ésszerű reakciókat. Oké, hogy Alec elvitte magához... de igazából semmit nem mondott el. Ez így egy kicsit érthetetlen volt számomra. Nem akarom rámondani, hogy tök értelmetlen, mert nem tudom a fiú titkait.
    Szóval várom a következő fejezetet, hátha kiderül valami :)
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nos ez a fejezet meglepett. Kíváncsi vagyok Alec mit tud a lányról, és remélem Jace nem fogja elzavarni, és megbántani a barátnőjét. Én fordított esetben tuti totálisan kiborulnék. Várom a következő fejezetet.
    Puszi, May

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Encykeehh: Hogy miket fog még művelni Alec? Nos, hogy őszinte legyek, vannak dolgok, amik még előttem sem teljesen tiszták, szóval bármi jöhet... :)

    Ella: Teljesen egyet értek veled. Nem is igazán tudok most mást mondani. :D

    May: Elhiszem, hogy kiborulnál. Én is. ;)

    Szép estét mindenkinek!

    PS: Ugyan fél napot késve, de mindjárt hozom a frisst. :D

    VálaszTörlés