2012. augusztus 27., hétfő

Chapter 77th - Threat


- Alec a féltestvéred? – Kérdezte Jace az első sokk után.
- Igen. – Ekkor ismét egy könnycsepp gurult végig az arcomon.
- Sajnálom, Mayka! – Ült le mellém megölelve. – Azt hittem, Lisának igaza van. De ezt nem gondoltam volna… Hogy Alec a testvéred.
- Pedig az. És Jace, bármit is mondasz, én tényleg nagyon sajnálom, hogy nem szóltam neked már akkor, amikor visszaértem. Csak azt hittem… Azt hittem… - Még mindig nem fogytak el a könnyeim, pedig szerettem volna.
- Nem muszáj most, Mayka. – Csitított Jace a hátamat dörzsölve.
- De, muszáj. Tudod, azt hittem, félreértés az egész, vagy csak valami különös véletlen, de… De igaz lett. Én esküszöm, hogy el akartam mondani mindent…
- Jól van, Mayka. Nincs semmi baj. Nem számít. Az a lényeg, hogy most elmondtad. – Próbált tovább nyugtatni, ám akkor valaki kopogott. Jace nagyot sóhajtva kelt fel. Alig telt el pár másodperc, már én is hallottam, ki jött. Az édesanyám. Meglehetősen zaklatott volt a hangja, amikor engem keresett. Nem telt bele két perc, de anyu már az ajtóban állt.
- Mayka! Mi történt? – Ölelt magához. – Miért sírsz?
Megpróbáltam kinyögni pár értelmes szót, ám azok a torkomon akadtak, így nem szóltam egy szót sem. Anyu, gyakorlatilag Jace-nek támadt, amikor a fiú apuval a nyomában megállt az ajtóban…
- Jace, ha bármit csináltál a lányommal… - Kezdte a fenyegetőzést. – Akkor én esküszöm, megöllek. – Jace arca hófehér lett, mintha csak beismerné, valóban csinált velem valamit.
- Nem az ő hibája, Josette. – Szakította félbe apa. – Az enyém.
Annak ellenére, hogy apu magára vállalta ezt, én tudtam, valójában inkább Alec hibája. Jace lehajtotta a fejét, úgy gondolkozott el valamin. Anyu kérdőn nézett apura, miközben lassan én is megnyugodtam. Ezután apu belekezdett.
- Emlékszel Dorine-ra, és Alex-re… - Vágott bele a történetbe, miközben anyu valami olyasmit motyogott, hogy soha nem fogja elfelejteni őket. – Nos, Mayka találkozott Alex-szel, és ő akarta elmondani neki az igazat.
- Hogy engedhetted meg neki, Constantine? – Rivallt rá dühösen.
- Nagyon makacs volt. – Felelte lehajtott fejjel. – És egy kicsit felzaklatta ez az egész, és ahogy Alex reagált. – Pedig ha tudta volna, hogyan reagált igazából Alec…
- Jobban vagy? – Nézett rám anya. Arcomat két keze közé fogva kényszerített, hogy a szemébe nézzek. Végül bólintottam, és elszakítottam kezét az arcomtól.
- De te hol voltál? – Kérdeztem. – Megint eltűntél…
- Jól van. – Bólintott. – Mutatunk neked valamit. – Azzal felkelt, és maga után húzott kifelé a lakásból.

2 megjegyzés:

  1. Szia Petra!
    Újra első vagyok *.* Nagyon jól nyomom most már, eltanultam tőled ;)
    Miért nem mondta el Mayka a többieknek, hogy mi történt? Én elhiszem, hogy kitört volna a parasztlázadás, de legalább Jace-nek elmondhatta volna. Így olyan, mintha Alec-nek falazna, és bizony az nem vezet jóra... Nem értem a főszereplődet, most egy kicsit eltávolodtam tőle. Remélem, hamarosan minden tisztázódik.
    Ezért is várom már annyira a következő fejezetet...
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tényleg eltanultad... ;)

      Igazad van. Falaz. És bevallom, egyelőre örülök, hogy nem érted Mayka-t. Viszont minden ki fog derülni egyszer... :D

      Kellemes napot! :)

      Törlés