2012. augusztus 30., csütörtök

Chapter 80th - What's going here?


Arra ébredtem, hogy valaki finoman ütögeti az arcomat. Valamiért egyből megéreztem, apu az. Végül kinyitottam a szememet, és valóban apuval találtam szemben magam.
- Kislányom, jól vagy? – Kérdezte aggódva.
- Igen. – Nyögtem felülve. Még mindig abban a szobában voltunk, ahol a szüleim a gyűrűt keresték. Mindent üvegszilánkok borítottak. Nem messze tőlünk Jace feszülten támaszkodott a falnak, miközben anyu egy kötszeres dobozzal a kezében jelent meg.
Nem tudtam levenni a szemem Jace-ről, miközben apu az arcomon lévő sebeket tisztította ki. Ahogy Jace tartotta vállát, meg lehetett állapítani, valami miatt nagyon ideges. Vajon mi történt, amíg nem voltam magamnál?
- Mi volt ez az egész? – Érdeklődtem zihálva.
- Mondjuk úgy, Francis a rosszfiú… - Felelt némi habozás után anyu.
- Jace… - Néztem a fiú szemébe. – Mi volt tavaly nyáron?
- Emlékszel Zack-re? – Kérdésére bólintottam. – Tavaly nyáron őt is elrabolták, hogy megfenyegessék, Tina pedig hozzám fordult segítségért, mert Zack nem szólhatott a rendőröknek. Különben megölték volna őket… A részletekbe most nem mennék bele, de Francis arra utalt, hogy ő állt ez mögött az egész mögött. – Miközben beszélt, végig a földet fixírozta.
- Milyen piszkos ügyeid vannak még? – Szívta be élesen a levegőt az édesanyám. Eközben apu végzett a sebekkel, és felkelt mellőlem.
- Nincsenek piszkos ügyeim. – Jelentette ki Jace határozottan, cipője orrával az üvegszilánkokat rugdosva. Amint felnézett, láttam elkínzott arcát. Ezelőtt soha nem volt ennyire ideges… Vagy zaklatott.
Felpattantam, hogy odamenjek hozzá, és megöleljem, de anyu megragadta a karomat, és visszatartott. Kérlelőn nézett rám.
- Mayka, ne menj oda! – Hangjából csak úgy sütött, nem bízik Jace-ben.
- Miért ne? Anya, Jace a szerelmem, és nem hazudna… - Téptem ki karomat anyu szorításából. Megfordultam, de akkor Jace már nem volt ott. – Jace? – Kérdeztem.
- Mayka, ha mindent elmond neked, akkor most miért ment el? – Kérdezte ingerülten anyu.
Kiszaladtam a helyiségből, és ismét Jace nevét kiáltottam, ám választ nem kaptam rá. Végül apu lépett mellém, és karolta át a vállamat, ám én egyből le is ráztam.
- Valaki elmagyarázná nekem is, mi a fene folyik itt? – Éreztem, ahogy egy könnycsepp végiggurul az arcomon. – És mi a fenéért kell nektek az a gyűrű? Nem értek semmit.
- Ez bonyolult… - Kezdett bele anyu. – És még túl fiatal vagy…
- Ne mondd ezt! Az egész eddigi életem bonyolult volt, és most Jace is elment… Miattad… - Támadtam neki egyre jobban zokogva. – Egyáltalán mihez vagyok fiatal?

5 megjegyzés:

  1. Szia Petra! :)
    Mikor megláttam a képet, akkor körülbelül így reagáltam: Hunteeeeeeeeer! Jaj ne, most itt nem róla lesz szó :D Kár, na akkor nézzük tovább.
    Ugyebár Zack. Én nem emlékszem rá sajnos, de elhiszem, amit Jace állít. Talán Mayka-val együtt mi is szerelembe estünk, és hasonlóan reagáltunk volna ezekre. Igaza van - főként, mert így MI olvasók se tudunk semmit sem. Többet akarunk tudni, pont mint Mayka. Ez a párhuzam szerintem tökéletes... :)
    Kíváncsi vagyok a fejleményekre. Hogy most akkor elmondják, hogy mi is itt a helyzet, vagy sem! Remélem, IGEN!
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Tényleg... Most, hogy mondod, nálad tényleg ő Hunter. Esküszöm, észre sem vettem. :) Ez volt az egyetlen kép, amit a gépemen találtam, és amire azt mondtam, hogy illik ehhez a fejezethez.

      Szóval Zack... Emlékszel, amikor Mayka és Jace legelőször ki akarták nyitni a ládát, amit Mayka-ék lakásán találtak? És Jace felhívta Alc-et, hogy tud-e valakit, aki meg tudja oldani a problémát... És Alec Tina barátját, Zack-et javasolta... :D
      Így már emlékszel? :)
      Bár ez az én hibám, mert azon kívül azt hiszem, csak egyszer találkoztunk még vele... Amikor Tinának és Mayka-nek sikerült megszöknie abból a házból, ami az erdő közepén állt. :) És utána a kórházba bement egyszer hozzájuk...
      /Remélem, én is jól emlékszem.../ xD

      További szép napot! :D

      Törlés
    2. Oké, oké! A ládás dolog megvan! Így más érthető, oké oké :D
      Amúgy a történetet hány fejezetre tervezted? :D Ilyen Iliász lesz belőle a végére... Nekem tetszik, szóval nem azért mondom. Csak érdekel, hogy körülbelül mikor tervezed zárni soraidat... "Kíváncsi lennék, hogyan alkotsz egy új sztoriban." :)
      Love.Gabriella.Fisher

      Törlés
    3. Szia!

      Hogy hány fejezet? Őszintén szólva fogalmam sincsen. Most is a következő fejezeteket írom éppen, és most kezdtem el írni a 96. fejezetet. :D
      És a szavazásban a 100. fejezetre kérdezek, szóval... Nem tudom.
      Ugye ha a 100.-ban lesz valami lényeges - én már tudom, mi -, akkor még annak is kell magyarázat, meg még pár rejtély esetleg...

      Eredetileg 100 fejezetesnek terveztem, de amikor elértem a 85.-hez, be kellett látnom, több lesz, mint 100.
      Egyelőre ötletem nagyjából 110. fejezetig van, úgyhogy ennyi biztosan lesz. :D Bár én reménykedem abban, hogy valamivel több. :)

      De ez még a jövő zenéje, nem igaz? Még elválik... :D

      És másik sztorira is kíváncsi lennél? Reálban benne lennél? Most pont van egy történet a gépemen, amiből eddig 64 oldal van meg, és az egy eléggé reál sztori...
      Már gondoltam rá, hogy felrakom valamikor, csak még szeretnék írni pár oldalt ahhoz is. :D
      Szóval tőled függ, hogy mennyire húzok bele annak az írásába... :D

      Szép délutánt! :D

      Törlés
    4. Szia!
      Szerintem fejezd be ezt - 110-20 fejezettel, ahogyan szeretnéd. Olvasd át azt a történetet, és javítgasd át. Én a reál sztorikat szeretem a legjobban, szóval engem nem zavarna, sőt... Rajongok értük. Akkor rakd fel, ha tényleg úgy gondolod, hogy az kellően jó folytatása a te fejlődésednek :)
      Előre megvannak a fejezeteid, azta... lehet, hogy nekem is hasonlóan kellene működnöm. Mert így elég nehézkes haladni a regényekkel. Mondjuk a Budapest utcáint már befejeztem, szóval... abban hasonló cipőben járok...
      Hát te tudod a dolgot, én csak rákérdeztem... Majd még tárgyalunk erről ;)
      Love.Gabriella.Fisher

      Törlés