2012. augusztus 31., péntek

Chapter 81st - Francis?



Azon kaptam magam, hogy egyre gyorsabban futok, és egyre messzebb kerülök a szüleimtől. Fogalmam sem volt, merre tartok éppen, csak mentem a fejem után. Azzal sem foglalkoztam, hogy valaki esetleg elüt. Amikor megálltam, megdöbbenve vettem észre, hogy Alec-ék háza előtt állok, és az ajtót verem. Amikor Alec ajtót nyitott, én kis híján összeestem.
- Mayka, mi történt? – Kérdezte Alec beljebb húzva a nappali felé. Ott leültünk a kanapéra, és Alec egy zsebkendőt nyújtott felém. Kicsit furcsán éreztem magam mellette, elvégre azóta nem láttam, hogy megígérte, csak a bátyám lesz, és próbál megfeledkezni arról, hogy szerelmes belém.
- Alec… - Kezdtem szipogva. – Francis… Az anyám… Jace… - Nem voltam képes egyetlen értelmes mondatot sem kinyögni.
- Sss! Semmi baj! Nyugodj meg! – Bizonytalanul átkarolt, és magához ölelt.

Nem tudom, meddig ülhettünk így. Csak azt vettem észre, hogy egy álomból riadok fel. Szóval elaludtam… Ekkor kicsit összeszedtem magam, és belekezdtem a történetbe. Alec figyelmesen végighallgatott, miközben egyszer sem szakított félbe. Véleményem szerint mindkettőnknek kínos volt ilyen közel lenni a másikhoz.
- És hova lett az apám…? Mármint Francis. – Javította ki magát, amikor eszébe jutott, neki is Constantine az apja.
- Nem tudom. – Feleltem meglepetten, mert ez a kis részlet nekem sem derengett.
- És azt mondod, Jace szó nélkül lelépett… - Megállapítására bólintottam. – Vigyelek haza? Hátha otthon van…
- Megtennéd? – Válasza egy bólintásból állt, és valamiből, ami motyogásra hasonlított.
Ezután autóba ültünk, és csendben tettük meg az utat Jace házáig, ahol Alec kitett. Megkérdezte, ne jöjjön-e velem, de én azt mondtam, egyedül szeretném ezt megoldani.
Mikor a kulccsal kinyitottam a bejárati ajtót, zeneszót halottam, abból a szobából, amelyikben Jace a hangszereket tartja. Megörültem, hogy itthon van, de volt valami különös a dallamokban. Mintha nem ő játszott volna a zongorán. Halkan benyitottam, ám a döbbenettől kis híján padlót fogtam.
Jace a padlón feküdt megkötözve. Felhasadt ajkából és több sebből szivárgott a vére. A zongora mögött Francis ült, és rám mosolygott. Kezében azt a gyűrűt tartotta, amelyiket nemrég apu adta Jace-nek, hogy vigyázzon rá.
Egyből Jace mellé futottam, aki eszméletlen volt. Megráztam a vállát, mire ő résnyire kinyitotta a szemét, és kifejezéstelen arccal rám nézett.
- Jace! Jace, jól vagy? – Kérdeztem a fiút, de ő csak lehunyta a szemét. – Jace!
- Ne aggódj! – Nevetett Francis megragadva a karomat, és magával ráncigálva. – Nem lesz semmi komoly baja... Legfeljebb a halál…

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Most sokkoltál. Eleinte viszonylag nyugalmasan indult a fejezet, de aztán rá kellett jönnöm, hogy a feszültség még mindig itt tombol a hátunkban. Alec-hez ment? Eleinte nagyon idegesített ez a tény, de aztán rájöttem, hogy ez igenis jó ötlet volt Mayka-tól. Aztán furcsállottam, hogy Mayka egyedül akart bemenni ilyen kétes helyzet esetén. A zeneszónál eleinte lenyugodtam...
    Na aztán jött a sokkhatás, amiből nehéz kikecmeregnem, ezt bevallom. Most mi lesz? :O Olyan szívesen izgulnék, de te úgy is megoldod a helyzetet ;) Azaz Mayka... Szóval ti ketten... :)
    Várom a következőt! Siess vele!
    Love.Gabriella.Fisher

    VálaszTörlés